Ogólnopolska ankieta – Twoja opinia ma znaczenie!

Weź udział w badaniu realizowanym w ramach projektu:
„Nowoczesne i profesjonalne PSZ = wysoka jakość świadczonych usług”

Szanowni Państwo,
zapraszamy do udziału w anonimowej ankiecie badawczej, prowadzonej przez zespół Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW. Badanie jest częścią projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (FERS 2021–2027) i realizowanego przy wsparciu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

Dlaczego warto wziąć udział?

Celem badania jest poznanie doświadczeń oraz potrzeb szkoleniowych pracowników publicznych służb zatrudnienia (PSZ). Na podstawie zebranych opinii opracowane zostaną:

  • nowoczesne programy kształcenia (w tym studia podyplomowe),
  • praktyczne rekomendacje dla systemu wsparcia PSZ.

Równolegle trwa ogólnopolskie badanie opinii klientów Urzędów Pracy – Twoje zdanie pomoże jeszcze lepiej przygotować pracowników do wspierania osób poszukujących zatrudnienia oraz pracodawców.

Ważne informacje:

  • Ankieta jest w pełni anonimowa – nie zbieramy danych osobowych.
  • Zebrane wyniki zostaną wykorzystane wyłącznie do celów naukowych i projektowych.
  • Czas wypełnienia ankiety: ok. 10 minut.

Linki:

Dla osób indywidualnych: https://tiny.pl/9fvmfs4s

Dla pracodawców i instytucji: https://tiny.pl/jtn1jh_m

Czas do 30 czerwca.

Dziękujemy za każdą opinię!

Badanie prowadzi Uniwersytet Dolnośląski DSWna zlecenie Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

#FunduszeEuropejskie #FunduszeUE

Informacje o publikacji dokumentu


Aktualizacja portalu praca.gov.pl. Zmiany w obsłudze reprezentantów organizacji

Szanowni Państwo,

w związku z aktualizacją portalu www.praca.gov.pl przez Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii, wprowadzono zmiany w obsłudze reprezentantów organizacji.

  1. Po zalogowaniu do portalu prosimy o wybranie kontekstu w górnej części strony (czy działamy jako organizacja, czy jako osoba). Aby uzyskać dostęp do dokumentów wysyłanych w imieniu organizacji należy zalogować się i zmienić kontekst wybierając organizację.
  2. Jeżeli nie możecie Państwo złożyć pisma przez portal to najpewniej nie jesteście Państwo przypisani do konta organizacji. Może to zrobić właściciel firmy lub inny reprezentant lub też zweryfikuje to Urząd Pracy na podstawie wniosku.
  3. Firma lub jej reprezentant może złożyć wniosek o dodanie reprezentanta Urzędu Pracy poprzez portal praca.gov.pl, logując się na konto prywatne, podpisany profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym (Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu –> pismo do Urzędu) Wniosek w załączniku
  4. Prosimy w pierwszej kolejności działać w zakresie firmy. Reprezentantów dopisuje zarejestrowany na portalu reprezentant firmy (także właściciel firmy). Dopiero gdy nie ma innej możliwości dopisania reprezentanta, prosimy pisać do Urzędu Pracy.
  5. Prosimy o zapoznanie się działem F&Q (pytania i odpowiedzi) na portalu praca.gov.pl.

Załączniki

Dodanie reprezentanta - wniosek
Dodanie reprezentanta - wniosek.docx 17 KB