Zapraszamy instytucje szkoleniowe, posiadające aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy do składania ofert na zorganizowanie szkolenia grupowego:
„Spawacz metodą Mag z umiejętnością czytania rysunku technicznego".
I. Opis przedmiotu zamówienia
A. Nazwa szkolenia: spawacz metodą Mag z umiejętnością czytania rysunku technicznego
B. Zakres szkolenia: Zakres szkolenia: przygotowanie do pracy na stanowisku spawacza, nabycie umiejętności czytania rysunku technicznego z branży metalowej.
C. Ilość uczestników szkolenia: 8 osób bezrobotnych.
D. Termin rozpoczęcia realizacji szkolenia: październik/listopad 2015.
E. Miejsce odbycia zajęć: część zajęć praktycznych powinna odbyć się w firmie Tekra Sp. z o.o. w Gubinie.
Zamawiający oczekuje, że:
- program szkolenia będzie realizowany zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie,
- zajęcia będą organizowane dla osób bezrobotnych szkolenia w formie kursu i powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych zajęć tygodniowo, chyba że przepisy odrębne przewidują niższy wymiar szkolenia.
Do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ wartość zamówienia nie przekracza 30 000 euro.
II. Termin i miejsce składania ofert
Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 2 października 2015 do godz. 15.00
Dopuszcza się złożenie oferty:
– w formie pisemnej na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim Filia w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin
– za pośrednictwem poczty elektronicznej: r.hasiuk@pup.powiatkrosnienski.plIII. Informacje o sposobie porozumiewania się Wykonawców z Zamawiającym
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest specjalista ds. rozwoju zawodowego – Roksana Hasiuk, tel. 684558215.
IV. Rodzaj wymaganych dokumentów
1. Dane instytucji szkoleniowej:
a) nazwa
b) adres
c) NIP
d) REGON
e) imię i nazwisko osoby upoważnionej do podpisywania umów
2. Program szkolenia zawierający w szczególności:
a) nazwę szkolenia,
b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia (liczbę godzin i miejsce odbywania zajęć teoretycznych i praktycznych,
c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
d) cele szkolenia,
e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeb części teoretycznej i części praktycznej,
g) opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
h) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
i) sposób sprawdzania efektów szkolenia/przewidziane sprawdziany i egzaminy
3. Wykaz wykładowców z określeniem ich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego.
4. Kosztorys szkolenia ( z uwzględnieniem osobogodziny szkolenia).
5. Harmonogram szkolenia
6. Wzór listy obecności uczestnika szkolenia (wg zał. nr 1 do zapytania ofertowego).
7. Wzór anonimowej ankiety do oceny szkolenia (wg zał. nr 2 do zapytania ofertowego).
8. Wzór zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia lub innych dokumentów na podstawie odrębnych przepisów, (wzór powinien zawierać: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie),
9. Certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową,
10. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
11. Inne:…………………………………………….
V. KRYTERIA WYBORU INSTYTUCJI SZKOLENIOWEJ DO PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA
Lp | Kryteria | Ocena – maksymalna ilość punktów możliwych do osiągnięcia za poszczególne kryteria |
1 | Dostosowanie zakresu szkolenia odpowiednio do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje | 6 |
2 | Jakość oferowanego programu szkolenia, w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt 7 lit. e ustawy* | 10 |
3 | Certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucje szkoleniową | 4 |
4 | Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia | 6 |
5 | Dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia | 4 |
6 | Rodzaj dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia i uzyskanie kwalifikacji | 4 |
7 | Koszty szkolenia | 10 |
8 | Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia | 6 |
9 | Miejsce szkolenia | 6 |
10 | Sposób sprawdzenia efektów szkolenia | 4 |
11 | Maksymalna ilość punktów możliwych do osiągnięcia za złożoną ofertę | 60 |